środa, 11 grudnia 2013

Zupa krem z fasoli

Zupa prosta w przygotowaniu, sycąca i smaczna. Idealna na zimową  porę. Dodatek curry i rozmarynu podkręca jej smak i sprawia, że jest jeszcze pyszniejsza. 
Chcesz spróbować? 
Zapraszam....



SKŁADNIKI:
-250 g fasoli(można użyć z puszki)
-2 duże cebule
-oliwa
-masło
-rozmaryn
-liść laurowy(3)
-ziele angielskie(2)
-curry
-jogurt naturalny
-bulion warzywny
-ziemniak
-czerwona słodka papryka

PRZYGOTOWANIE:
Namoczyć fasole(najlepiej przez noc) następnie lekko ją podgotować. Podsmażyć cebule na  oliwie z masłem i dodać do niej fasolę. Zalać bulionem warzywnym i dodać rozmaryn, liść laurowy i ziele angielskie. Gotować przez ok.10 minut. Przed zblendowaniem należny wyciągnąć ziele angielski i liść laurowy. Zmiksować, doprawić curry, solą i pieprzem(ja dodałam też ziołowy).Dodać 2 duże łyżki jogurtu i dokładnie wymieszać. Moja propozycja podania kremu, to dodatek chipsów ziemniaczanych. Obrałam średniej wielkości ziemniaka, pokroiłam na cienkie plasterki, podsmażyłam na oleju i oprószyłam solą i słodką papryką

1 komentarz:

Popularne posty